Storing melden

Wij helpen u snel, flexibel, betrouwbaar én gecertificeerd!

Hoe meld u een storing?

Wanneer wij uw installatie structureel onderhouden dan is de kans op een storing erg klein. Maar wanneer deze zich toch onverhoopt voordoet dan begrijpen wij natuurlijk dat u dit snel opgelost wil hebben. In dat geval kunt u gedurende 24 uur per dag en zeven dagen per week contact met ons opnemen.

Onze werkwijze bij storingen

Hoe wij u helpen.

Als uw melding tijdens openingstijden van ons bedrijf (tussen 08.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds gedurende normale werkdagen) door ons wordt ontvangen, wordt uw melding direct doorgezet naar een dienstdoende monteur. Deze monteur neemt dan binnen twee uur telefonisch contact met u op.

Als uw melding tussen 20.00 uur ‘s avonds en 08.00 uur ’s ochtends tijdens normale werkdagen wordt ontvangen, zal een monteur tussen 08.00 uur en 10.00 uur ’s ochtends telefonisch contact met u opnemen.

Als uw melding gedurende het weekend (van vrijdag 20.00 uur tot maandag 08.00 uur) óf tijdens feestdagen wordt ontvangen, zal de monteur van dienst zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen.

Als de monteur de gemelde storing niet telefonisch met u kan oplossen en naar uw installatie moet komen kijken, dan worden arbeidskosten en materiaalkosten bij u in rekening gebracht. Voorrijkosten worden niet in rekening gebracht.

Als het oplossen van de storing urgent is, dan raden we u aan contact op te nemen met 24/7 calamiteiten-bedrijven.